Jan 3, 2012

Normand + rødvind = deep shit

Hmmm allerede 3. januar sættes mit nytårsløfte på en alvorlig prøve. Sidder godt i flyet, nyder min live dvd, min film om NG fotografer og den gode mad ombord. Pladsen er genial, der er strøm til min MacBook Pro og cola i stride strømme. Kan man ønske mere? Til og med min hustru er med og sætter prikken over i'et, altsammen tip top hvis det ikke lige var for den norske svamp som er havnet i sædet ved siden af. Mit nytårsløfte er at være sød og venlig mod alle mennesker omkring mig, være ydmyg og ordentlig (grin bare hehe), men denne nordmand presser mit løfte til uanede højder, han hælder rødvin ind som saft, pudser næse i stolen, vælter rødvin ud over hele sin plads og er agresiv overfor de andre...

Jeg sidder på toilettet og nyder udsigten i stedet for, her kan jeg også tælle til et par 1000 inden jeg nærmer mig den utilpassede normand (bemærk det pæne sprog).

New York nærmer sig, jeg elsker den by som sex...

No comments:

Post a Comment